FAQ

NAJCZĘSTSZE PYTANIA KIEROWANE DO NAS PRZEZ PAŃSTWA:

Jak można zamowić węgiel?

Telefonicznie, mailem .

Jak mogę zapłacić?

  • Gotówką – u kierowcy – przy odbiorze towaru.
  • Zwykłym przelewem – przed dostawą lub w uzgodnionym terminie płatności po dostawie (przedpłata)

Czy dostanę potwierdzenie zakupionego towaru?

Tak, oczywiście! Od 1.01.2019r wystawiamy tylko faktury VAT z załączonym certyfikatem danego węgla i jego wagą.

W jakich godzinach są dostawy? Czy można umówić się na dostawę o konkretnej godzinie?

Od poniedziałku do piątku od 6:00 rano do 17:00, a w soboty do godz. 15:00. Dostawy umawiamy w 2-godzinnym przedziale czasowym, np. w godz. 10:00-12:00. Na specjalne życzenie dostawy do godziny 20:00.

Jaki jest czas oczekiwania na dostawę?

Każde zamówienie możemy zrealizować już następnego dnia po zamówieniu. W wyjątkowych przypadkach – jeszcze tego samego dnia.

Czy transport jest płatny?

Do ok. 50 km od Głównego Składu w Mysłowicach transport jest bezpłatny. Powyżej 50 km cena transportu jest uzgadniana w zależności od wielkości zamówienia. Jaką najmniejszą ilość opału mogę zamówić? Węgiel luzem: pół tony, pakowany: 10 worków po 25kg. Przy zamówieniu poniżej 1 tony – dopłata za transport – 40zł.

Czy węgiel będzie bez miału ?

Oczywiście, że tak. Posiadamy nowoczesną linię technologiczną do odsiewania miału. Dlatego teraz dostajecie Państwo węgiel czysty i przesiany.

Czy węgiel będzie suchy?

Dokładamy wszelkich starań żeby nasz węgiel był zawsze suchy, ale niestety jest to też uzależnione od warunków atmosferycznych. Ponieważ węgiel jest dostarczany wprost z tzw. płuczki na kopalni, to pomimo iż przechowujemy go pod zadaszeniem, w okresie zimowym i obfitych opadów – jest wilgotny.

Czy waga będzie się zgadzać?

Na pewno, to dla nas priorytet. Bardzo tego pilnujemy. Często kontrolujemy, konserwujemy i dbamy o legalizację naszych wag. Wydajemy – jak na kopalni – kwity wagowe. Każdy załadunek jest poprzez kamery rejestrowany. Wszystkie samochody są zaopatrzone w nadajniki GPS i podczas transportu widoczne „on line” na monitorze.

Jaka jest jakość węgla?

Klient jest dla nas najważniejszy dlatego zapewniamy, że dostajecie Państwo od nas zawsze zamawiany przez siebie konkretnie węgiel i gwarantujemy jego deklarowaną jakość.
Jak mogę sprawdzić wagę dostarczonego opału? Możecie Państwo być obecni przy załadunku na składzie, możecie też zażądać aby samochód podjechał na wagę w pobliżu Państwa miejsca zamieszkania – przed i po rozładunku.

Czy przysługuje mi prawo do złożenia reklamacji po odbiorze opału?

Tak, oczywiście , tak jak przy zakupie każdego innego towaru w sklepie. Przestrzegamy wszystkich praw konsumenta. Dokładamy starań aby dostarczony węgiel był zgodny z Państwa oczekiwaniami. Jeśli, pomimo to, zdarzy się, że będą mieli Państwo jakieś zastrzeżenia – prosimy o telefon – a z pewnością znajdziemy zadowalające Państwa rozwiązanie.Zapraszamy też do odwiedzenia naszego Głównego Składu w Mysłowicach.

DOSTAWY OPAŁU:

WĘGIEL PAKOWANY:

Polecamy dostawy węgla, ekogroszków i ekomiału – oryginalnie pakowanego przez DOMITRANS:

  • Worki polipropylenowe o splocie jutowym, bez nadruku, o gramaturze 25 kg i 10 kg .

Dostarczamy na paletach – samochodami typu kiper , wywrotka Nissan Cabstar z rozładunkiem ręcznym. Lub gdy klient ma możliwość rozładunku na miejscu na paletach o wymiarach 100/120cm – 40 worków 25 kg = 1 T

SORTYMENTY WĘGLOWE:

  • KOSTKA 
  • ORZECH 
  • ORZECH I 
  • ORZECH II 
  • GROSZEK 
  • MIAŁY 

oraz:

  • KOKS

WĘGIEL LUZEM:

Oferujemy również dostawy całego sortymentu węgla luzem zarówno produkowanego przez DOMINTRANS jak też z kopalń:

  • KWK Mysłowice – Wesoła , KWK Murcki  – Staszic
  • KWK Chwałowice, KWK Piast, KWK Ziemowit
  • KWK Bobrek – Piekary
  • ZG Sobieski i ZG Janina

PALIWA KWALIFIKOWANE:

  • EKOGROSZKI (5-25 mm)
  • EKOMIAŁ (2-5 mm).